/** **/

Bilder från besök i byn i måndags

När jag loggade in på bloggen idag så möttes jag av många kommentarer på mina inlägg. Tack för det! Jag blev så inspirerad och glad så jag bestämde mig för att bjuda på lite fler bilder på sötnosarna! :)


När vi går förbi Alice hus vill pojkarna alltid gå in och hälsa. Filip tar alltid en vända in i huset för att se om det finns nåt spännande, typ mat :P Här kommer han springandes nerför bron för att hälsa på Alice.


Söta lilla Alice verkade tycka det var kul med besök :)



Filip spanar efter kossorna på andra sidan ån.



Nikki får också syn på korna och härmar storebror.



Korna var lite intresserade av oss också :P





Kommentarer
Postat av: Syster

Fina bilder!! Har dom bytt ut fåren till kor?! Vad kul att dom tycker om Alice :)

2011-09-17 @ 13:32:36
Postat av: Pudelmatten

Ja, nu var det stora kossor på ön :)

2011-09-18 @ 00:09:08
URL: http://filipochniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0